Long time ago.. :P

augusti 30, 2010

dålig uppdatering.. I now.

dagarna bara springer förbi helt sjukt.

Jag har mer och mer funderingar på att läsa något.. kanske till förskollärare..

det är svårt när man absolut inte vet vad man vill göra.. riktigt jävla svårt, men jag hoppas att jag kommer undefund med det snart.

Annars har det inte hänt så mycket fått vara med min finaste, varit på kräftskiva, bara tagit det lugnt.. det är skönt det ibland..

Varit och tittat på gården igen som rikard är sugen på.. så vi får väl se vad banken säger.. säger banken ja så är det rikards men annars så får han fortsätta leta och spara.. men vi hoppas på det bästa.. !

på ons tors ska ja passa kalleballe, ska ut och gå med honom på morgonen och sen släppa ut honom på förmiddagen.. så det blir nog att jag är hos rikard hela dagarna då.. fast han jobbar.. men det gör inte så mycket han har ju med dator så jag kan söka jobb.. eller så tar jag bara med min.

fan vad det är kallt i min lägenhet.. bbrrr.. men kan ju inte sätta på elementen än.. får vänta lite.. =)

Lämna en kommentar