glömde min mobil..=(

augusti 2, 2010

Glömde min mobil i rikards bil imorse.. jäkla bajs.. så nu har jag pratat med min syster som ringer till rikard men så svarar hn inte.. hm måste ha den.. har ju inget annat..

igår var vi hos anna och johan.. och lilla maj så klart.. väldigt trevligt.. god mat och allt.. riktigt mysigt.. får vi göra fler gånger.. =)

och helgen med rikard har varit lika underbar som vanligt..
blir jobb nu imorgon och på onsdag sen på torsdag blir det en tripp till ullared, har skrivit inköpslista bara för jag inte ska glömma vissa saker. men det bli ju mest duschtvål,deo, såna saker så det håller för hela året.. =)

idag är jag ledig.. ganksa tråkigt faktiskt, men har städat lite och fixat här hemma, sen kommer päron sen innan de ska på synundersökning. så jga har tagit upp en kaka ur frysen=)

Hjärtat, Älskar dig=)

Lämna en kommentar