Måndag igen..

juli 26, 2010

Jepp och jag ska gå och jobba om en kvart.. jobbar till fyra idag det känns bra.. blir kanske en promenad när jag kommer hem.. Har smått börjat ta tag i det igen..

Helgen har gått så jäkla fort, I fredags gjorde vi inte så mycket jag slutade jobba kvart över sex så vi tog bara det lugnt, gick och la oss i tid för på lördagen skulle jag hjälpa rikard att bära en massa grindar till djuren.. ganska tungt ich har lite sån mini träningsvärk nu, sen på kvällen åkte vi hem till päron och fick middag.. trevligt trevligt.. sen åkte vi hit till hässleholm och sov här..

på söndagen åkte vi hem till honom körde ut till djuren sen åkte vi på kalasi bäckaskog..

så det känns som vi bara har varit iväg hela helgen.. men vi sa det att nästa helg ska vi bara slappa igenom. ska bli så underbart.

ska klippa mig på torsdag hade jag tänkt, måste klippa upp det och tunna det lite. ska bli nice.

men nej nu får jag ta och borsta tänderna och bege mig.

Vet att du kommer läsa detta;) Älskar dig hjärtat=)

Lämna en kommentar