Måndag

juli 19, 2010

Helgen har varit hur bra som helst tack vare mitt hjärta.. Jag har så roligt med honom han får mig och skratta hela tiden.. en riktig pajas är han=)

I fredags var vi på k-dagarna och tittade på danne stråhed.. han sjöng de låtar ja ville höra..=)

På lördagen åkte vi ner till tomelilla till rikardas tjej´kompis som fyllde 25, hon är tillsammans med en som var med i bonde söker fru..;) Han var himla trevlig faktiskt.. Och vi hade det trevligt men vid halv elva körde vi hemmåt vill inte köra när det är så mörkt.. för ja de var jag som körde… lät min älskling få dricka med sin vän ju..=)

idag är jag ledig, skönt.. men på tis, ons jobbar jag i sösdala och sen på tors jobbar jag på blomsterlandet.. det blir lite jobb nu.. det är skönt.. men är bara lite rädd med det här försäkringskassan och allt.. men men.. det löser dsig nog..

jag ska gå och handla nu snart.. vet inte om det blir coop eller kvantum.. blir nog coop de är billigare.. jag handlar ekonomiskt..=)

Ett svar to “Måndag”

  1. MYMiC said

    Tack! 😀 Tycker himlen blir så fin då den blir i rosa toner ^^

Lämna en kommentar