jag blir glad när mitt hjärta är glad

juli 13, 2010

idag har jag varit ledig, skönt har inte gjort så mycket bara tagit det lugnt.. skönt.. ska nog ut och gå en runda senare ikväll när det är lite svalare.

Idag köpte jag en till paket till hjärtat.. älskar att se hans min när han får ett paket.. och jag blev överlycklig när han kommer hem till mig utan att jag vet något..

iallfall så fick han små handukar som han ska ha till sina linser så slipper han ta en sån handduk man torkar händerna med, för han torkar ju bara fingrarna när han ska sätta i linserna.. köpte två gröna och fyra blåa.. och han blev så glad.. Älskar det och ja jag älskar honom. så är det.. =)

Ett svar to “jag blir glad när mitt hjärta är glad”

  1. Hanna Erlandsson said

    Det är så härligt att se dig lycklig Johanna=)!

Lämna en kommentar